دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design
شیون در پستو

وقتی پرپر زدن قناری کوچک عشق

شهر را پر می کرد

با خودم می گفتم

باید اینک به کدامین پستو

نوحه مرگ قناری را خواند

 

***************************************

قابل توجه دوست عزیزم آقای محمد رضاعاشوری:

آقای عاشوری من هیچ وقت چنین جسارتی ندارم که شعر شما رو سرقت کنم ....شما گفتید که کتابتون چاپ شده و این شعر تو کتابتون هست...منم به شما تبریک میگم شعرتون خیلی عالیه ومنم خوشم اومد و تو وبلاگم نوشتم....مثل بقیه ی شعرا..سهراب سپهری...فروغ فرخزاد...حافظ...و شاعرای دیگه...راستی از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم 

منم شعر مینویسم ولی در حد مبتدی چندتا از شعرامم تو وبلاگم گذاشتم خوشحال میشم بخونید و نظرتونو بگید...ممنون از حضور گرمتون

 


منبع : http://forbid.rozblog.com]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 15:46 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 23113
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم